مصاحبه آرشیو خبر ها
کنفرانس خبری آندره آ کامبیاسو

کنفرانس خبری آندره آ کامبیاسو

آندره آ کامبیاسو بر تمایل خود برای ماندن در یوونتوس تا زمانی که ممکن است تاکید کرد.

 

بانوی پیر سال گذشته مدافع چپ ایتالیایی را از جنوا با قراردادی به ارزش 8.8 میلیون یورو به خدمت گرفت و بلافاصله او را به بولونیا قرض داد. او به شدت در امیلیا رومانیا موفق ظاهر شد و بیش از 2200 دقیقه در 34 بازی در مجموع حضور داشت.

 

کامبیاسو ماه گذشته به تورین بازگشت و در فصل آینده بخشی از تیم اصلی ماسیمیلیانو آلگری در یوونتوس خواهد بود و به او این شانس را می دهد که خود را با یک تیم برتر ثابت کند.

 

کامبیاسو در یک کنفرانس مطبوعاتی صحبت کرد.

 

این یک چیز متفاوت است، این پیراهن وزن متفاوتی دارد. آنها باشگاه بزرگی هستند، من بسیار به حضور در اینجا افتخار می کنم و امیدوارم بتوانم تا زمانی که ممکن است بمانم.

 

از او پرسیده شد که چگونه می تواند با بیانکونری هماهنگ شود.

 

بازیکنانی با تجربه باورنکردنی وجود دارند، من می توانم چیزهای زیادی یاد بگیرم و قبلاً آن را در این هفته ها دیده ام.

 

کامبیاسو نظر خود را در مورد فاصله بین تیم های جوانان و تیم اصلی بیان کرد.

 

در ایتالیا جوانان خوب زیادی وجود دارد. متأسفانه، شاید آن‌ها زیاد بازی نمی‌کنند. من مسیر دیگری را دنبال کردم، زمانی که جوان بودم، آمادگی بازی در تیم اصلی را نداشتم و این مسیر به خوبی به من خدمت کرده است. اما واضح است که هر کسی مسیر خود را دارد.

 

از او پرسیده شد که آیا وقتی به صورت قرضی به بولونیا فرستاده شد، احساس ناامیدی کرد یا خیر.

 

نه، من ناامید نشدم، به همان اندازه خوب بود و باعث شد من ذهنیت درست پیدا کنم. سال گذشته در بولونیا بسیار مفید بود، فکر می کنم در زمان مناسب به اینجا رسیدم، سال گذشته در این سطح نبودم.

 

او در مورد جاه طلبی های شخصی خود صحبت کرد.

 

فکر می کنم می توانم در همه چیز پیشرفت کنم. من هرگز احساس نکرده ام که کامل شده ام، باید روی فاز دفاعی کار کنم که در آن خیلی خوب نیستم. من در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرده ام، اما هنوز باید این کار را انجام دهم، باید با پاس گل و گل برای تیم تعیین کننده تر باشم.

 

در نهایت کامبیاسو در مورد رابطه خود با آلگری صحبت کرد.

 

رابطه من با او بسیار خوب است. او به من گفت که هم در سمت راست و هم در سمت چپ بهترین عملکردم را اجرا کنم تا هر چه بیشتر به تیم کمک کنم و تعیین کننده باشم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: